preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Lučac" Split

Login
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Vremenska prognoza

Korisni linkovi
Dnevni tisak
Saznaj svoj OIB
E-matica
Moj COOL laboratorij

 

O projektu

Ovo je jednogodišnji međukurikularni projekt iz područja prirodoslovlja koji upoznaje učenike s inženjerstvom (izrada aparature), programiranjem te znanstvenim radom (mjerenja, obrada mjerenja, izrada znanstvenog rada). Učenici će izraditi aparaturu (malu meteorološku postaju) na Arduino platformi, mjeriti temperaturu i vlagu zraka, sakupljati kišnicu te odrediti količinu padalina i pH kišnice. Mjerenja će obraditi znanstvenom metodom te ih prikazati u web 2.0 alatima. Rezultate će također usporediti s Državnim Hidrometerološkim Zavodom (DHMZ). Nakon obrade rezultata učenici će izraditi plakate gotovog projekta te ćemo proglasiti najbolji plakat.

 

CILJEVI

Učenici će:
-upoznati važnost pokusa u STEM-u
-upoznati dijelove znanstvenog rada (hipoteza, mjerenja, obrada rezultata, zaključak…)
-primjeniti znanje prirodoslovlja na stvarne situacije
-razvijati istraživački tip nastave
-razvijati vještine 21. stoljeća
-poboljšati znanje fizike povezivanjem sa stvarnim pojavama i izradom istraživačkog rada
-se osposobiti za rješavanje problema
-razvijati kreativnost
-razvijati digitalnu pismenost upotrebom različitih web 2.0 alata i programiranjem Arduina
-primjeniti i razvijati znanje tehničke kulture izradom aparature pomoću Arduino kompleta
-upoznati svakodnevni posao znanstvenika od izrade aparature do mjerenja, obrade mjerenja i izrade znanstvenog rada
-razvijati znanje biologije, kemije i meteorologije
-razvijati toleranciju, timski rad i prijateljstvo
-upoznati učenike iz različitih škola i dijelova RH
-razvijati ekološku svijet o važnosti očuvanja okoliša, kiselim kišama

 

RADNI POSTUPAK

Svaka škola će osnovati svoj mali meteorološki laboratorij i tim učenika od kojih će svaki dobiti točno zadane zadatke i obveze.


Aktivnosti:
1. Upoznajmo naše male znanstvenike i njihove škole - Rok 30.10.2016.
2. Zašto istraživati?- Rok 30.11. 2016.
3. Izbor LOGA projekta do: 06.11.2016.
4. Web 2.0 alati - webinar/radionica u 11. mjesecu
5. Izrada i programiranje moje meteorološke postaje - radionica u 01. mj. 2017. Na radionici ćemo izraditi aparaturu, instrukcije za izradu će biti postavljene na Twinspace
6. Istraživački rad - mjerenja temperature i vlage zraka - 02./03.mj
7. Mjerenja dnevne količine padalina i pH padalina - 04.mj. - učenici će mjeriti tijekom tjedan dana
8. Obrada rezultata znanstvenom metodom - 30.04.2017.
9. Usporedba rezultata s DHMZ rok: 15.05.2017.
10. Moj znanstveni rad - natjecanje - izrada plakata u alatu Piktochart
11. Izbor najcool rada i podjela nagrada - Stickymoose javno glasanje - 01.06.2017.

 

OČEKIVANI REZULTATI

Rezultati mjerenja će biti javno dostupni na Twinspaceu, sadržavat će radove učenika, upute za izradu meteorološke postaje, program za mjerenje, mjerenja učenika iz različitih dijelova RH te druge nastavne materijale.
Plakati će također biti javno objavljeni i slobodni za preuzimanje i printanje.

Sve škole u projektu obogatiti će svoj kurikulum, povezati učenike i učitelje u zajedničkom radu.

 

preskoči na navigaciju