« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
eTwinning projekt: TRAGOM SVESTRANIH HRVATA
O projektu:
Tijekom rada na projektu fokusirali smo se na proučavanje znanstvenika iz Hrvatske i njihova dostignuća. Okupili smo i povezali učitelje jezičnih, društvenih i prirodnih predmeta i učenike više hrvatskih škola. Učenici su proveli zanimljivo projektno istraživanje i svoja saznanja i iskustva podijelili s učenicima projektnih partner škola. Razmijenili su nova znanja u predstavljanju poznatih i manje poznatih hrvatskih znanstvenika i njihovih izuma koji su u upotrebi i danas.
Učenici naše škole su, u suradnji sa školom Tin Ujević iz Osijeka, proučavali rad Fausta Vrančića.
Istraživali smo i razmijenili saznanja i iskustva u predstavljanju izuma i konstrukcije koji se u inženjerstvu koriste i danas. Pokušali su razumjeti njegov način pronalaska praktičnih rješenja za probleme koje je vidio, kolika je njegova osebujnost u tehničkom vizionarstvu, izradi rječnika kao temelja hrvatske leksikografije i kako njegova dostignuća povezuju sa uporabom rješenja u današnjem vremenu.
Istražili smo viseće mostove Fausta Vrančića i najpoznatije suvremene viseće mostove. Izradili smo most, padobran, sunčani sat, crtali njegov portret...
Napravili smo i njegovu biografiju, prezentaciju o njegovim izumima, kvizove i slično.
Učenici koji su bili aktivno uključeni u projekt stekli su kompetencije u projektnom istraživanju kao obliku učenja, povećali istraživačke i znanstvene kompetencije, kompetencije u IKT tehnologiji i promicali eTwinning projekt kao oblik uključivanja u zajednicu.